خیابانهای معروف منطقه ویلایی در آبسرد

خیابانهای معروف منطقه ویلایی در آبسرد

چنانچه  قصد خرید در فاز یک شهر آبسرد را داشته باشید اسم خیابانهایی را قطعا خواهید شنید که در زیر به چند مور از آنها اشاره می شود:

  • خیابان سر چشمه: جزء شرقی ترین خیابانهای فاز یک است که در ان ساخت و ساز کمتری صورت گرفته و سرچشمه جنوبی دارای آب کشاورزی بیشتر و ساخت و ساز کمتر نسبت به سرچشمه شمالی می باشد.
  • خیابان ایران: یک خیابان طویل که کف آن آسفالت سرد ریخته شده است. ساخت و ساز در آن از خیابان سرچشمه بیشتر است و اکثر کوچه های خیابان ایران فاقد گاز می باشند.
  • خیابان فرهنگ: این خیابان مانند دو خیابان قبلی شمالی جنوبی است که دقیقا آغاز آن از روبروی پمپ بنزین آبسرد در محور دماوند فیروزکوه (بین خروجی اول و دوم آبسرد) است. در این خیابان ویلاهای قدیمی و بزرگی به چشم می خورد. کوچه های بهار که بسیار هم معروف هستند در این خیابان است و از گرانترین مناطق آبسرد است.
  • خیابان بهشت: خیابانی که در سال 1399 آسفالت شد و ویلاهای زیادی در آن هستند. کوچه های یاس در این خیابان هستند واین خیابان دارای انشعاب گاز می باشد. خیابان بهشت علارقم آب کشاورزی کمی که دارد ولی منطقه ای لوکس به حساب می آید. این خیابان هم جز خیابان های شمالی_جنوبی کوی پزشکان است.
  • خیابان خلیج فارس: خیابان بهشت بلند ترین خیابان شهرآبسرد است که با گذر از مرکز فاز یک آبسرد دو بلوار اصلی(معروف به جاده بالا و پایین) را به یکدیگر متصل می کند. این خیابان یک خیابان شرقی_غربی است که شروع و یا خاتمه اکثر خیابانهای فاز یک از این خیابان است. با گذر از خلیج فارس خیابانهایی هم چون بهشت، پلیس، بشارت، طبیعت و کوچه گلستان قابل مشاهده است. قسمت غربی این خیابان دارای قیمت بالاتر و انشعابات است و هرچه به سمت شرق حرکت کنید املاک از مزایای کمتری برخوردار خواهند بود. قدیمی ترین ویلاها و بزرگترین ویلاها در شهر آبسرد در این خیابان ساخته شده اند.
  • خیابان الهیه: این خیابان که در غرب منطقه آبسرد است جزء اصلی منطقه الهیه است و دارای باغات بسیار سر سبز، و اکثرا بکر و دست نخورده می باشد.
  • خیابان همت: خیابان همت معروف به منطقه هومند لومان است که خیابانی با طول حدود 5 کیلومتر و عرض 40 متر است. این خیابان از روبروی روستای آینه ورزان در جاده فیروزکوه آغاز شده و به جاده زان ختم می شود. این منطقه دارای سند مادر و باغات زیادی می باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است.این منطقه غربی ترین املاک آبسرد می باشد که همجوار با باغات خسروان و جابان است.
  • خیابان بهارستان: خیابان بهارستان شامل کوچه هایی به نام بهارستانها می باشد که در دل هومند کوهان واقع شده است. این منطقه دارای باغات قدیمی و ساخت و ساز کمتری نسبت به کوی پزشکان می باشد. شایان ذکر است تا سال 1399 قسمت شرقی این خیابان دارای گاز و قسمت غربی فاقد این امکان می باشد.

همچنین برای معرفی بیشتر و بهتر خیابانهای شهر آبسرد و ومنطقه ویلایی می توانید با همکارن ما در دماوند ویلا تماس حاصل نمایید.

 

چنانچه در مورد خرید ملک در این منطقه اطلاعات تخصصی تری نیاز داشتید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و یا فرم مشاوره خرید ملک دماوندویلا را تکمیل نمایید.