الهیه نام منطقه ای است در آبسرد که از جنوب به شهر آبسرد، از شمال به روستای آینه ورزان و محور تهران فیروزکوه و از شرق به بلوار اصلی آبسرد(معروف به جاده بالا) می باشد.در مسیر تهران فیروزکوه این منطقه، بعد از گیلاوند و حدود دو کیلومتر بعد از کوی پزشکان می باشد.هومند کوهان هم بخشی از منطقه الهیه می باشد و از لحاظ فاز بندی مناطق آبسرد جزو فاز 1 می باشد.
منطقه الهیه واقه در آبسرد و شهرستان دماوند دارای باغات قدیمی می باشد که عمر بعضی از آنها به 45 سال هم می رسد.این منطقه در زمینه ویلاسازی در طول سالهای گذشته رشد چشم گیری داشته است به طوری که تعداد ویلاهای انگشت شمار این منطقه در سالهای نه چندان دور اوایل دهه 80 امروزه به صدها ویلا تبدیل شده است.
چشم انداز این منطقه از شمال زوستای آینه ورزان و کوههای پشت این روستا و از جنوب هم مناطق شهر آبسرد و کوههای روبروی آن می باشد.از جمله نقاط قوت این منطقه دسترسی آسان از جاده های مختلف(تهران فیروزکوه،جاده آبسرد و از داخل شهر آبسرد)می باشد.
گفتنی است در جنوب الهیه باغاتی هستند که به هومند کوهان معروف هستند و کل این منطقه همانند مناطق کوی پزشکان و مثلثی از زیر مجموعه فاز یک آبسرد هستند.
نقاط قوت
  • در دست تکمیل
نقاط ضعف
  • در دست تکمیل

چنانچه در مورد خرید در این منطقه اطلاعات تخصصی تری نیاز داشتید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و یا فرم مشاوره خرید ملک دماوندویلا را تکمیل نمایید.

در یک نگاه

چشم انداز (۷)
آب و هوا (۷)
سر سبزی (۷)
آب های جاری و زیر زمینی (۶)
امنیت (۷)
خدمات شهری (۵)
امکانات رفاهی (۵)

موقعیت نسبی روی نقشه

نقشه الهیه و هومند کوهان مشاهده نقشه