سطح آبهای زیر زمینی در منطقه آبسرد

سطح آبهای زیر زمینی در منطقه آبسرد

امروزه می توان به جرات عنوان کرد کشور ایران در تمام نقاط از مشکل بی آبی رنج می برد که می توان به دلایل مختلفی از جمله برداشت بی رویه از سفره های زیر زمینی و یا عدم بارش کافی در فصل زمستان اشاره کرد.

در منطقه آبسرد منشا تامین آب وجود چاهای عمیق با پروانه کشاورزی است که طی سالهای گذشته به مرور از ظرفیت این چاها کاسته شده است. اما این نکته شایان ذکر است که با تغییر روش آبیاری باغات این منطقه به قطره ای و عدم تمایل کشاورزان منطقه به کشاورزی آن هم به روش سنتی باعث شده است این مشکل تا حد زیادی مرتفع شود و منطقه آبسرد دچار کمبود جدی آب نباشد.

ضمنا در نظر داشته باشید با توجه به تعدد چاهای کشاورزی مجاز در این منطقه بسیار مهم است که زمین و یا ویلایی که در منطقه آبسرد خریداری می شود از کدام چاه مشروب می شود چرا که دبی چاهای مختلف در این منطقه بسیار متفاوت است.

در منطقه آبسرد هنگام خرید ویلا ممکن است به شما آبشنی تحت عنوان چاه خصوصی در ویلا معرفی شود حتما در نظر داشته باشید که این چاها غیر مجاز بوده و گاها ضرر آن از منفتش برای شما بیشتر است.

چنانچه در مورد خرید ملک در این منطقه اطلاعات تخصصی تری نیاز داشتید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و یا فرم مشاوره خرید ملک دماوندویلا را تکمیل نمایید.