آبشار تیزاب

آبشار تیزاب

یکی از در دسترس‌ترین اماکن تفریحی در شهرستان دماوند آبشار تیزاب است. این آبشار در 4 کیلومتری شمال شهر دماوند و چسبیده به محله دشتمزار است. آبشار تیزاب حدود 10 متر ارتفاع دارد که در دل یک تنگه بسیار زیبا واقع شده است. آبشار تیزاب جزو معدود جاذبه های گردشگری شهرستان دماوند است که می توان از آن در روزهای زمستان (بجز روزهای برفی) هم بازدید نمود. در فصل زمستان این آبشار با توجه به یخ زدن آبهای جاری اطراف زیبایی دو چندان پیدا می کند.

مسیر دسترسی

بهترین مسیر دسترسی، عبور از محله اوره و دشتمزار در شمال شهر دماوند است. در روزهای بهاری می توان از ابتدای جاده تیزاب به طول 3 کیلومتر را پیاده روی نمود. در مسیر پیاده روی از کنار رودخانه و تنگه های بسیار زیبا عبور می کنید که در فصل بهار آبهای جاری دارای سطح بالاتری هستند که باعث ایجاد مناظر و صدای رودخانه جذابی می شود.

ذکر این نکته ضروری است که چنانچه در فصل بهار و یا تابستان قصد رفتن به تیزآب را دارید با خودرو شخصی می توانید تا 300 متری آبشار بروید. منطقه تیزاب به عنوان یک جاذبه گردشگری برای یک نیم روز بهاری پیشنهاد می شود.

چنانچه در مورد خرید ملک در این منطقه اطلاعات تخصصی تری نیاز داشتید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و یا فرم مشاوره خرید ملک دماوندویلا را تکمیل نمایید.