نکاتی درباره خرید ویلا در منطقه آبسرد

نکاتی درباره خرید ویلا در منطقه آبسرد

با توجه به تبدیل شدن ویلا به عنوان یک نیاز در جامعه امروزی بسیاری از هموطنان شهرنشین تمایل زیادی به خرید ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا دارند که تهرانی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. در استان تهران با وجود شهرستانهایی با هوای گرم مانند ورامین و شهریار، انتخاب برای خرید ویلا محدود به شهرستان لواسانات و دماوند می شود. در شهرستان دماوند مناطق بسیار زیادی مورد توجه سازندگان واقع شده است اما با توجه به تنوع زیاد ویلا و همچنین قیمتهای مناسب تر نسبت به سایر مناطق خیلی از شهرنشینان منطقه آبسرد را به عنوان بهترین گذینه برای خرید ویلا انتخاب می کنند. به همین منظور در این مقاله با پاسخ به بعضی پرسشهای مهم سعی شده است درباره خرید ویلا در منطقه آبسرد و املاک آن توضیحاتی داده شود.

با چه بودجه ای می توان در آبسرد ویلا خرید؟

منطقه آبسرد با توجه به اینکه وسعت بسیار زیادی دارد شامل سه فاز می باشد. ویلاهای فاز سه عموما از ساخت ضعیفتری برخوردارند و قیمت انها پایینتر است.

تنوع ویلا در آبسرد به چه شکل است؟

اکثر ویلاهای لوکس در منطقه آبسرد در فاز یک و مخصوصا در منطقه کوی پزشکان واقع شده است. این منطقه دارای دسترسی آسان و خیابان بندی های مناسب می باشد.

آیا ویلاهای آبسرد انشعابات دارند؟

این سوال یکی از مهمترین پرسشهایی است که خریداران هنگام خرید به آن توجه دارند. با توجه به شرایط املاک در آبسرد، انشعابات برای یک ویلا یک امتیاز مهم محسوب می شود. اکثر ویلاها دارای انشعاب برق هستند و حدود 30 درصد ویلاها انشعاب گاز دارند اما درصد بسیار کمی در شهر آبسرد دارای انشعاب آب شهری هستند.

برای آب مصرفی در ویلا چه تدبیری می توان اندیشید؟

تقریبا تمامی ویلاهای منطقه ابسرد دارای سهمیه آب کشاورزی(گردش هفته) هستند. این آب معمولا از چاهای بسیار عمیق بصورت هفتگی توسط لوله به استخر یا آب انبار و یا مخزن ویلا تزریق می شود و سازندگان توسط یک پمپ اتوماتیک این آب را به داخل ساختمان تزریق می کنند. لازم به ذکر است با توجه به عمق چاهای آب و دور از فاضلاب اکثر این ابها از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

ویلاها دارای چه سندی هستند؟

در اینباره توضیخات مفصلی در مطلب مربوط به انواع سند داده شد. اما ذکر این نکته لازم است که بیش از 95 درصد ویلا ها در منطقه آبسرد دارای سند مشا و فاقد پایان کار شهرداری و جهاد هستند. ویلاهای موجود در فاز یک آبسرد اکثرا دارای پرونده شهرداری و واریزی می باشند که نقطه قوت بزرگی است. بعضی از ویلاهای قدیمی با قدمت بالای 12 سال دارای پایانکار می باشند که قیمت آنها بسیار بالاتر از ویلاهای معمولی است.

سازه ها در آبسرد دارای مقاومت هستند؟

اکثر ویلاهای منطقه آبسرد مخصوصا در فاز 3 که بصورت فلت یا یک طبقه ساخته می شوند فاقد فنداسیون هستند و از معماری قدیمی در آنها استفاده شده است. اگر چنانچه قصد خرید ویلایی را دارید حتما از فروشنده راجع به استحکام آن پرس و جو کنید و در صورت امکان از یک فرد خبره کمک بگیرید.

چگونه هنگام خرید ویلا در آبسرد دچار سردرگمی نشوم؟

امروزه با ورود به هر منطقه ویلایی در هر جای کشور تعداد زیادی املاک مشاهده می شوند که هر کدام پیشنهاد های متفاوتی به شما می دهند. قبل از هر چیز سعی کنید قبل از ورود به منطقه اطلاعات کافی کسب کنید و نکته بسیار کلیدی این است که تحت هیچ حالتی با بیشتر از 2  یا 3 املاک ارتباط برقرار نکنید. بر خلاف تمام مشاوره ها، تجربه ثابت کرده است افرادی که با املاکی های زیادی در ارتباط هستند با توجه به عدم تخصص این افراد یا دچار سردرگمی می شوند و خرید اشتباه می کنند و یا از خرید منصرف می شوند که با توجه به تورم همیشگی در بازار املاک باعث حسرت در بلند مدت می شود. همکاران ما در دماوند ویلا ابتدا با مشاوره تلفنی و سپس با معرفی مناطق بصورت حضوری در این زمینه به شما کمک شایانی خواهند کرد.

و در پایان
سعی کنید با توجه به کشاورزی بودن منطقه آبسرد اگر قصد خرید ویلایی را دارید حتما تکمیل شده باشد و اینکه ترجیحا از عمر آن یک الی دو سال گذشته باشد. منطقه آبسرد منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و با قیمت بسیار مناسبی است. همچنین فاز یک شهر آبسرد شامل اکثر خدمات شهرداری ابسرد می شود و با توجه به مساحت زیاده ویلاها از تراکم بسیار کمی برخوردار است و عموما خلوت و منطقه لوکس به حساب می آید که این مورد با گذشت زمان بر ارزش این منطقه بیش از پیش می افزاید. 

چنانچه در مورد خرید ملک در این منطقه اطلاعات تخصصی تری نیاز داشتید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و یا فرم مشاوره خرید ملک دماوندویلا را تکمیل نمایید.